• 05-05-2009, 21:58:41
    #10
    what's up deyince de çoğu çıkıyor. Türkle alakalı değil sanırım

    You: w. are you from?
    Stranger: holland
    Stranger: u??
    You: oo thugs nation
    You: i from Turkey
    Your conversational partner has disconnected.


    You: hi what's up?
    Your conversational partner has disconnected.

    You: hi what's up?
    Your conversational partner has disconnected.
  • 05-05-2009, 23:28:24
    #11
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    10 tanenin 10 uda türk olurmu behh
  • 06-05-2009, 13:11:32
    #12
    Üyeliği durduruldu
    ben bitane japonla konuştum türküm dedim hiç birşey demedi xD msn felan verdi
  • 06-05-2009, 20:30:07
    #13
    Adam sohbete direk , türkmüsün diyerek başladı . Neden burada bu kadar çok Türk var diyor
  • 06-05-2009, 23:06:46
    #14


    guleyim mi agliyim mi
  • 07-05-2009, 15:54:00
    #15
    1 Ukraynalı bayan,
    1 Amerika / LA bay,
    1 Alman bayan,
    1 Endonezyalı bayan,
    ile güzel bir muhabbet ettim 3'ü ile de msnde konuşmaya devam ediyorum. Seviyeli konuşursanız bir sorun olmuyor Türk olmanız.
    Alıntı
    İngiltere'de yaşayan bir Lübnanlı bayan ile olan konuşmamız : )
    Stranger: d u know what Kaybolan Yıllar is
    You: yes
    You: Serial
    Stranger: i watch it
    You: : )