ilginç bir birlesme..
bu konu tartisilir aslinda. birliktelik guzel birsey. ama buna dayanarakda insan gidip bela aramazmi ?
Ben simdi o guruba uye olsam .. gidip satassam saga sola sonra. bana böyle soyle yaptilar desem bi ton ugras
bilmiyorum insan bir takim hareketli insanlarin içinde oldugu zaman kendini biraz guclu ve cesaretli hissediyor. ama insanin sah damari vardir. Eger bu damara kan gitmesse kimsesi dinlemez.
En iyisi kavga etmemek en iyisi beladan uzak durmak ..