Zamanı değerlendirmek ve insanın içini dökmek için açtığı basit bir blog sitesi. Sitede çeşitli konularda eleştiri yazıları bulunmakta.Gönülçelen yazısı ile yazılan yazılar bana aittir. Diğerleri arkadaşıma aittir. Boş zamanınız varsa girin okuyun yorumlarınızı bekliyorum.
siteye istediğiniz gibi yorumlarınızı yazabilirsiniz. sitede tarafsızlık falan söz konusu değildir.kişisel yazılardır hepsi.