• 15-09-2008, 01:58:11
    #1


    bu sitede tıklamayın, zaten tıklı-clickliyemiyorsun

    www.dontclick.it
  • 15-09-2008, 02:00:48
    #2
    ne sitesi bu amacı ne birde onu yazsaydın
  • 15-09-2008, 02:07:31
    #3
    tıklayınca site göçüyor işte süpermiş , tasarım cidden bayaa güzel
  • 15-09-2008, 02:12:06
    #4
    süper ya. tıklayınca ekran karıncalanıyor. hiç tıklamadan sitede geziyorsunuz. güzel ve çok farklı birşey.
  • 15-09-2008, 09:23:27
    #5
    waybe adamlar yapmış ağa tıklaya gerek yok sitede gezerken,