Webing adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle

RebeLMasteR adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
Ben de hep şaşıyorum
44
●1.527

Ben de hep şaşıyorum

genel forumları bu yüzden pek sevmem. herkes genel forum açıyor. işin b.ku çıkıyor