• 21-06-2008, 12:44:43
    #37
    ya kardeş altı üstü sayyac.com benziyor çini geçmişiz yapmaya çin kopya uçak yapıyor biliyormusun
  • 21-06-2008, 14:21:43
    #38
    sayyac'ı yapanları takdir etmemek elde degil valla , ileriki yorumlara göre belki biz de yavaştan ona geçeriz.
    aslın şöyle janjanlı bi tasarım yapsa daha bi karizma olurdu sanki
  • 21-06-2008, 20:34:18
    #39
    "extremetracking.com = sayyac.com" Sadece buna katılıyorum digerlerine diil bu harbi taklit
  • 21-06-2008, 22:09:44
    #40
    Üyeliği durduruldu
    Haymac adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    zeynel, bırak.
    İt ürür kervan yürür, biz işimize bakalım güzelim.
    Konuyu takip ettimde.
    ikinizide tanımıyorum ama zeynelkoc u haklı olarak düşündüm. iyi güzel herşey bir yanada senin bu mesajını çok garip buldum.
  • 27-06-2008, 22:59:10
    #41
    zeynelkoc adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    benimle hiç bi şekilde yarışamazsın zaten
    senin kulvarın farklı güzelim..

    yok be hüso sinek ufaktır ama mide bulandırır misali. biz 2-2,5 yıllık emek vermişiz adam gelmiş kendi dandik siteleriyle karıştırıyor tabi canımız sıkılıyo..
    zeynel sakin

    zone digitalpoint hmm o zaman yahoo mynet, microsoft pardus, bbc anadolu ajans
  • 28-06-2008, 22:29:20
    #42
    Üyeliği durduruldu
    belli ki bişiyleri yedirememiş
    iyibey - ebay ne alaka ? zone - dp ne alaka ?

    O zaman telefonu graham bell yaptı her yapılan telefonda taklit dimi ?
    Sayyac'ta extreme kapatılınca onun yerine hizmet vermek amacıyla kullanıcılara yabancı olmasın diye yapıldı.

    Sende yap böyle siteler korkma biz demeyiz taklitçilik diye