• 19-07-2008, 18:58:18
    #19
    Üyeliği durduruldu
    oyunun mantığı güzel ama oyun amatörce hazırlanmış galiba. çünkü seçeneklerin hiçbiri çeldirici değil.bilmediğim yerleri bile kolayca bulabildim. mesela

    hatay a tıklıyorum secenekler şu şekilde cıkıyor
    hatay-sinop-istanbul-ığdır şeklinde cıkıyor. şıklar boyle cıkınca oynayanlar hatay ın en azından güney de olduğunu bildikleri için kolayca doğruyu buluyorular.

    halbu ki şıklar
    adana-hatay-antep-osmaniye şeklinde olsa daha zor ve çeldirici olur.
  • 13-08-2008, 10:24:39
    #20
    Üyeliği durduruldu
    %96 Başarı 770 Puan
  • 13-08-2008, 10:46:05
    #21
  • 13-08-2008, 11:04:29
    #22


    haritaya falan bakmadım hiç, coğrafyam iyi sayılabilirdi zaten şıklarda yardımcı oluyo biraz. birde bu sıralar bunlar gibi bişeyle uğraşıyorum