oyunun mantığı güzel ama oyun amatörce hazırlanmış galiba. çünkü seçeneklerin hiçbiri çeldirici değil.bilmediğim yerleri bile kolayca bulabildim. mesela

hatay a tıklıyorum secenekler şu şekilde cıkıyor
hatay-sinop-istanbul-ığdır şeklinde cıkıyor. şıklar boyle cıkınca oynayanlar hatay ın en azından güney de olduğunu bildikleri için kolayca doğruyu buluyorular.

halbu ki şıklar
adana-hatay-antep-osmaniye şeklinde olsa daha zor ve çeldirici olur.