• 28-07-2006, 17:25:35
    #1
    Elf olsaydınız isminiz ne olurdu ? işte yanıtı
    The Elvish Name Generator

    benim ki Ireth Oronrá oluyormuş
    • Eyupoglu
    Eyupoglu bunu beğendi.
    1 kişi bunu beğendi.
  • 28-07-2006, 17:31:46
    #2
    Üyeliği durduruldu
    Gildor Númenessë
    hehe
  • 28-07-2006, 17:33:18
    #3
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    Amras Nénharma
    hmm
    çok itici
  • 28-07-2006, 17:35:45
    #4
    Amrod Fëfalas
  • 28-07-2006, 17:37:06
    #5
    Üyeliği durduruldu
    Amroth Tulcakelumë
  • 28-07-2006, 17:39:24
    #6
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    Amras Tasardur
  • 28-07-2006, 17:40:43
    #7
    Telrúnya yaım ben bundan sonra
  • 28-07-2006, 17:46:33
    #8
    iki adım var
    iki adım ve soyadım ile:Tuor Falassion
    tek adım ve soyadım ile:Celebrimbor Falassion
  • 28-07-2006, 17:49:56
    #9
    Aikanáro Carnesîr elf
    Dudo Loamsdown of Deephallow bu da hobbit adımmış