asmin bilgisayar koptumya :D - R10.net
0
Giriş Yap
Kayıt Ol
asmin bilgisayar koptumya :D
54
●
1.810
R10.net
Gündem & Off-Topic
MaxiGeyik
İlginç Siteler
asmin bilgisayar koptumya :D
1
2
3
4
5
6
Son
11-02-2008, 12:52:55
#1
On3m
siteleri onaylarken bu geldi koptumya gülmekten çok dramatik yapmışlar siteyi
Asmin Bilgisayar - PC Teknik Servis
fon müzik harika
11-02-2008, 12:55:00
#2
MicroChip
halı kenarına overlok yapılır.. halı kenarlarınız itina ile dikilir demiş gibi
11-02-2008, 12:55:33
#3
fir4t
Alıntı
Fatih:
Asmin Bilgisayar - PC Teknik Servis
Fatih:
şunlara vbakya :A
fir4t':
bu ne len
Fatih:
girbir :A
fir4t':
yolda patates soğan satanlar gibi
Fatih:
fon müziğine bak kızın tantımına falan :A
Fatih:
https://www.r10.net/ilginc-siteler/13...optumya-d.html
belki site sahibi buradadır
11-02-2008, 12:59:52
#4
yakese
eskiden asker pazarlarında seslendirilmiş kasetler vardı onlara benziyor
11-02-2008, 19:54:59
#5
okyay58
MicroChip adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
halı kenarına overlok yapılır.. halı kenarlarınız itina ile dikilir demiş gibi
hahahaha valla aynen öyle olmuş
11-02-2008, 21:26:22
#6
Ali21
Üyeliği durduruldu
Harbi koptum Yahu
12-02-2008, 15:08:04
#7
Tejix
Üyeliği durduruldu
Duygu dolu bir site
logoya keşke küçük emrahın bir resmini koysalardı. Alsana abi hesabı
13-02-2008, 22:01:10
#8
Point
hahahahahahhahaha
13-02-2008, 22:05:58
#9
Cenk
Bilgisayar sitesinde o müzik çok yaratıcı olmuş.
Benzer video:
[media]http://youtube.com/watch?v=EtaC2x57OC0[/media]
(aynı fon müziği var)
1
2
3
4
5
6
Son
×
Beğeniler
×
Değerlendirmeler