• 13-05-2013, 17:43:52
    #1
    Kurumsal Üye | R10 19.YIL
    http://hakcam.net/
  • 13-05-2013, 17:46:43
    #2
    Bazıları var böyle ne yapsan beğendiremezsin, benimde başıma gelmişti bi kere o günler aklıma geldi
  • 13-05-2013, 17:48:28
    #3
    Kurumsal Üye | R10 19.YIL
    Dün iş için gittim adam sitesini yapandan memnun olmadığını söyledi sayfasını açsaki karşımıza buçıktı
  • 13-05-2013, 17:49:44
    #4
    Üyeliği durduruldu
    sende anlamış oldun işte nasıl firma olduğunu
  • 13-05-2013, 17:53:35
    #5
    Yapan arkadaşa helal olsun.
  • 13-05-2013, 17:54:06
    #6
    CougaR adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Dün iş için gittim adam sitesini yapandan memnun olmadığını söyledi sayfasını açsaki karşımıza buçıktı
    napıcaksınız çalışcakmısınız bu firmayla webmasterin webmasterdan başka dostu olmaz Bu arkadaşın sözlerini yabana atmamak lazım
  • 13-05-2013, 17:54:49
    #7
    Üyeliği durduruldu
    Kendi facebook sayfamda paylaştım valla tam destek.
  • 13-05-2013, 17:55:58
    #8
    yapan arkadaş buradaysa eğer bence kaldırsın çünkü bu bir şirketse başı fena belaya girer. kaş yaparken göz çıkmsın. ama yerinde bi tepki olmuş o ayrı
  • 13-05-2013, 17:57:36
    #9
    Arkadaş içini boşaltmış