CougaR adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Dün iş için gittim adam sitesini yapandan memnun olmadığını söyledi sayfasını açsaki karşımıza buçıktı
napıcaksınız çalışcakmısınız bu firmayla webmasterin webmasterdan başka dostu olmaz Bu arkadaşın sözlerini yabana atmamak lazım