Samsung Galaxy Note 2 Replika 1.Kalite..
20
●3.622
- 20-03-2013, 01:21:51Üyeliği durdurulduFiyat da indirime gidilirse ve telefonda prüz ve sıkıntı olmayacağına dair bir güvence verirseniz eğer ki ikisi dahil alabilirim.
- 12-04-2013, 12:17:46Takas düşünmüyorum..BLaCKWHITE adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Eğer bana soruyorsanız replika orjinalinin kopyasıdır sadece bazı düğmeler vs. yer değişmektedir benim bildiğim replikaların garantisi ve faturası olmaz.Sertac06 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Galaxy ace satışa dahil değildir.Fiyatta indirime gidilebilir telefon tertemizdir..RumbleFish adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle - 12-04-2013, 16:32:01Aşağıdaki sorumlarıma cevap verebilir misiniz?
1* Aletin üzerinde gelen AnTuTu var mı? Varsa kaldırıp en son sürümü (Şuan 3.2.2) kurup test edip, sonuç/skor kısmının resmini paylaşır mısınız?
2* Aşağıdaki Applikasyonu kurup, "System Information" da yazan bilgileri paylaşırmısınız?
Applikation: Quadrant Standard Edition
Son Güncel Version: 2.1.1
https://play.google.com/store/apps/d...c3RhbmRhcmQiXQ..
3* MCKS IMEI Sorgulmasında Üretici kısmında yazanları aşağıdaki gibi alıp burada paylaşırmısınız?
http://www.mcks.gov.tr/tr/imeisorgu.php
Örneğin:4* Aletin üstünde gözüken IMEI numrasının "Kayıt Dışı" kalmama garantisi var mı? X Ay sonra telefonumuza "Kayıt Dışı" mesajı gelirse, uyguluyacağınız prosedür nedir?Alıntı
Bunları soruyorum, çünkü satmaya çalıştığınız aletin tam olarak kullandığı donanım hakkında ancak bu şekilde NET ve DOĞRU bilgiye sahip olabiliyoruz.
Piyasada Kernel/Software hack ile Android versiyonu değiştiriliyor, AnTuTu skoru yükseltiliyor, İşlemci ve RAM miktarı dahi fazla/yüksek gösterilebiliyor. Ayrıca piyasada satılan kaçak/replika/sahte cihazların büyük çoğnluğunda, sistemdeki bir açıktan yararlanarak geçici 1-6Ay arası kayıt yapımı durumu var.
NOT: Numaralandırarak sordum, aynı şekilde cevap beklemekteyim. - 12-04-2013, 23:33:021. AnTuTu Skor/Sonuç;Ufkabakan adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle

2. Quadrant Standard Edition "System Information";
----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
1. Kısım:

2. Kısım:

3. "Cihaz Çift Hatlı Olduğu İçin 2 İmei Bulunuyor" İmei Sonuçları;
----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
1.İmei:

2.İmei:

4. "Aletin üstünde gözüken IMEI numrasının "Kayıt Dışı" kalmama garantisi var mı? X Ay sonra telefonumuza "Kayıt Dışı" mesajı gelirse, uyguluyacağınız prosedür nedir?"
İmei numarasının kayıt dışı kalması durumunda yapacağım hiç birşey yok ve öyle bir durum olacağını sanmıyorum fakat öyle bir durum olduğunda telefoncular imei kaydı yapabiliyorlar 10-15
'ye
.
- 15-04-2013, 17:03:43Gördüğüm kadarıyla, ilgili, dürüst bir satıcısınız, fakat benim ihtiyacımı karşılamıyor cihaz.ByWay adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Kolay gelsin, iyi günler.





'ye
.