• 20-03-2013, 01:21:51
    #10
    Üyeliği durduruldu
    Fiyat da indirime gidilirse ve telefonda prüz ve sıkıntı olmayacağına dair bir güvence verirseniz eğer ki ikisi dahil alabilirim.
  • 12-04-2013, 12:17:46
    #11
    BLaCKWHITE adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Samsung Wi-Fi takası olur mu?
    Takas düşünmüyorum..

    Sertac06 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    samsung için soruyorum Replika bir nevi yan sanayimidir.garantisi ve faturası nasıl olacaktır ? teşekkürler
    Eğer bana soruyorsanız replika orjinalinin kopyasıdır sadece bazı düğmeler vs. yer değişmektedir benim bildiğim replikaların garantisi ve faturası olmaz.

    RumbleFish adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Fiyat da indirime gidilirse ve telefonda prüz ve sıkıntı olmayacağına dair bir güvence verirseniz eğer ki ikisi dahil alabilirim.
    Galaxy ace satışa dahil değildir.Fiyatta indirime gidilebilir telefon tertemizdir..
  • 12-04-2013, 16:32:01
    #12
    Aşağıdaki sorumlarıma cevap verebilir misiniz?
    1* Aletin üzerinde gelen AnTuTu var mı? Varsa kaldırıp en son sürümü (Şuan 3.2.2) kurup test edip, sonuç/skor kısmının resmini paylaşır mısınız?

    2* Aşağıdaki Applikasyonu kurup, "System Information" da yazan bilgileri paylaşırmısınız?
    Applikation: Quadrant Standard Edition
    Son Güncel Version: 2.1.1
    https://play.google.com/store/apps/d...c3RhbmRhcmQiXQ..

    3* MCKS IMEI Sorgulmasında Üretici kısmında yazanları aşağıdaki gibi alıp burada paylaşırmısınız?
    http://www.mcks.gov.tr/tr/imeisorgu.php

    Örneğin:
    Alıntı
    IMEI SORGULAMA
    IMEI : 35850604648XXXX
    Durumu : IMEI NUMARASI KAYITLI
    Kaynak : İthalat yoluyla kaydedilen IMEI
    Üretici : Üretici: Sony Ericsson Mobile Communications AB Pazar Adı: Sony Ericsson LT18i Model Bilgileri: AAD-3880097-AV

    Sorgulama Tarihi 12.04.13
    4* Aletin üstünde gözüken IMEI numrasının "Kayıt Dışı" kalmama garantisi var mı? X Ay sonra telefonumuza "Kayıt Dışı" mesajı gelirse, uyguluyacağınız prosedür nedir?

    Bunları soruyorum, çünkü satmaya çalıştığınız aletin tam olarak kullandığı donanım hakkında ancak bu şekilde NET ve DOĞRU bilgiye sahip olabiliyoruz.

    Piyasada Kernel/Software hack ile Android versiyonu değiştiriliyor, AnTuTu skoru yükseltiliyor, İşlemci ve RAM miktarı dahi fazla/yüksek gösterilebiliyor. Ayrıca piyasada satılan kaçak/replika/sahte cihazların büyük çoğnluğunda, sistemdeki bir açıktan yararlanarak geçici 1-6Ay arası kayıt yapımı durumu var.

    NOT: Numaralandırarak sordum, aynı şekilde cevap beklemekteyim.
  • 12-04-2013, 23:33:02
    #13
    Ufkabakan adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Aşağıdaki sorumlarıma cevap verebilir misiniz?
    1* Aletin üzerinde gelen AnTuTu var mı? Varsa kaldırıp en son sürümü (Şuan 3.2.2) kurup test edip, sonuç/skor kısmının resmini paylaşır mısınız?

    2* Aşağıdaki Applikasyonu kurup, "System Information" da yazan bilgileri paylaşırmısınız?
    Applikation: Quadrant Standard Edition
    Son Güncel Version: 2.1.1
    https://play.google.com/store/apps/d...c3RhbmRhcmQiXQ..

    3* MCKS IMEI Sorgulmasında Üretici kısmında yazanları aşağıdaki gibi alıp burada paylaşırmısınız?
    http://www.mcks.gov.tr/tr/imeisorgu.php

    Örneğin:

    4* Aletin üstünde gözüken IMEI numrasının "Kayıt Dışı" kalmama garantisi var mı? X Ay sonra telefonumuza "Kayıt Dışı" mesajı gelirse, uyguluyacağınız prosedür nedir?

    Bunları soruyorum, çünkü satmaya çalıştığınız aletin tam olarak kullandığı donanım hakkında ancak bu şekilde NET ve DOĞRU bilgiye sahip olabiliyoruz.

    Piyasada Kernel/Software hack ile Android versiyonu değiştiriliyor, AnTuTu skoru yükseltiliyor, İşlemci ve RAM miktarı dahi fazla/yüksek gösterilebiliyor. Ayrıca piyasada satılan kaçak/replika/sahte cihazların büyük çoğnluğunda, sistemdeki bir açıktan yararlanarak geçici 1-6Ay arası kayıt yapımı durumu var.

    NOT: Numaralandırarak sordum, aynı şekilde cevap beklemekteyim.
    1. AnTuTu Skor/Sonuç;



    2. Quadrant Standard Edition "System Information";
    ----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
    1. Kısım:

    2. Kısım:


    3. "Cihaz Çift Hatlı Olduğu İçin 2 İmei Bulunuyor" İmei Sonuçları;
    ----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
    1.İmei:

    2.İmei:


    4. "Aletin üstünde gözüken IMEI numrasının "Kayıt Dışı" kalmama garantisi var mı? X Ay sonra telefonumuza "Kayıt Dışı" mesajı gelirse, uyguluyacağınız prosedür nedir?"

    İmei numarasının kayıt dışı kalması durumunda yapacağım hiç birşey yok ve öyle bir durum olacağını sanmıyorum fakat öyle bir durum olduğunda telefoncular imei kaydı yapabiliyorlar 10-15 'ye .
  • 14-04-2013, 01:01:04
    #14
    Güncel..
  • 15-04-2013, 14:14:25
    #15
    Yokmu alan ?
  • 15-04-2013, 17:03:43
    #16
    ByWay adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Yokmu alan ?
    Gördüğüm kadarıyla, ilgili, dürüst bir satıcısınız, fakat benim ihtiyacımı karşılamıyor cihaz.

    Kolay gelsin, iyi günler.
  • 15-04-2013, 17:14:32
    #17
    Ufkabakan adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Gördüğüm kadarıyla, ilgili, dürüst bir satıcısınız, fakat benim ihtiyacımı karşılamıyor cihaz.

    Kolay gelsin, iyi günler.
    Saolun.
  • 15-04-2013, 21:25:08
    #18
    Android sürümü kaç hocam?