Arkadaşlar Apple ipod touch (ikinci el) satmak istiyorum. Herhangi bir zedelenme ya da çizik yoktur. Cihazı temiz kullandım, yerine daha iyi bir cihaz aldığım için satmak istiyorum.
NOT: Orijinal kutusunda kutu içeriği ile birlikte vericem. 2011'in son aylarında aldım ve çok az kullandım.
Herkese iyi forumlar...
Satılık Apple İpod Touch
11
●951
- 03-02-2013, 17:15:44kaçıncı nesil ve cihazın kendi resmi varsa güzel olur birde son aldığı ios sürümü
- 03-02-2013, 21:12:58Kapasitesi ne kadardır? Kaçıncı nesildir? Faturası var mıdır? Bilgi verebilirseniz sevinirim.