• 03-02-2013, 13:04:35
    #1
    Üyeliği durduruldu
    Arkadaşlar Apple ipod touch (ikinci el) satmak istiyorum. Herhangi bir zedelenme ya da çizik yoktur. Cihazı temiz kullandım, yerine daha iyi bir cihaz aldığım için satmak istiyorum.

    NOT: Orijinal kutusunda kutu içeriği ile birlikte vericem. 2011'in son aylarında aldım ve çok az kullandım.

    Herkese iyi forumlar...
  • 03-02-2013, 14:58:52
    #2
    Resimleri yok mu ? Kaçıncı nesil?
  • 03-02-2013, 17:12:33
    #3
    Üyeliği durduruldu
    kaçıncı nesil ?
  • 03-02-2013, 17:15:44
    #4
    kaçıncı nesil ve cihazın kendi resmi varsa güzel olur birde son aldığı ios sürümü
  • 03-02-2013, 17:22:25
    #5
    takip
  • 03-02-2013, 18:49:03
    #6
    Kacıncı nesil ve fotografları ile pm alabilir miyim?
  • 03-02-2013, 21:12:58
    #7
    Kapasitesi ne kadardır? Kaçıncı nesildir? Faturası var mıdır? Bilgi verebilirseniz sevinirim.
  • 03-02-2013, 23:15:59
    #8
    Üyeliği durduruldu
    pm ler cevaplandı.
  • 04-02-2013, 13:57:50
    #9
    Üyeliği durduruldu
    konu KİLİT...

    --R10.NET; Flood Engellendi -->-> Yeni yazılan mesaj 13:57:50 -->-> Daha önceki mesaj 13:42:16 --

    İpod touch jann Nickli arkadaşa satılmıştır. Konu KİLİT.