• 23-01-2013, 19:32:39
    #1
    İstanbullu arkadaşlar elinde eski akbili olan arkadaş varsa benimle iletişime geçebilir mi


    Bu akbillerden varsa elinizde benimle iletişime geçin lütfen
  • 23-01-2013, 20:40:34
    #2
    massax adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    İstanbullu arkadaşlar elinde eski akbili olan arkadaş varsa benimle iletişime geçebilir mi


    Bu akbillerden varsa elinizde benimle iletişime geçin lütfen
    Hani şu 6 liraya akbil bayilerinin aldığımı
  • 23-01-2013, 20:45:39
    #3
    CanK adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Hani şu 6 liraya akbil bayilerinin aldığımı
    Hocam evet ama bakarsanız Bursa şube yazıyor yani
  • 26-01-2013, 20:42:40
    #4
    ne yapıcaksın hocam ya var elımde bırtane ıcınde bakıyede olsunmu
  • 27-01-2013, 01:22:18
    #5
    kayseride yaşıyorum ama anahtarlığımda duruyor
  • 27-01-2013, 01:31:32
    #6
    bende de var bi tane ama ne gerek var ki buna yani
  • 27-01-2013, 03:34:27
    #7
    Şimdi bu arkadaş eski akpilleri istedi Millet kıllandı acaba ne var diyee harbi dostum ne yapacaksın acaba bu eski akpilleri??
  • 27-01-2013, 03:48:19
    #8
    aynen ne yapacaksın
  • 27-01-2013, 17:23:06
    #9
    Beyaz var bende ama biraz kirli PayPal ile satarım sana içinde 2 TL var kullanmıyorum.