• 17-11-2012, 09:23:09
    #1
    Arkadaşlar bilgisayarı 2010`da, Amerika`dan, 2400 Dolara aldım. 2 senedir kullanıyorum, hiç bir sorun çıkartmadı. Hiçbir yerinde hasar yoktur. Yani gayet temiz kullanılmıştır. (Yere düşmemiştir, Sık sık temizlenmiştir; fırça ve ekran temizleyicisiyle. Ekranında da hasar yoktur). Satma sebebim, aynısının yeni modelini almak istemem. 3 / 5 sene daha sorunsuz kullanılabilecek bir bilgisayar.

    Özellikleri :

    Intel Core 2 Duo
    4 GB RAM
    512 MB Ekran kartı
    500 GB HDD
    17" Ekran

    İlgilenen arkadaşlar için İLETİŞİM.



    İlgilenen arkadaşlara teşekkürler...
  • 17-11-2012, 11:53:27
    #2
    3.250 lira mı ? sıfır fiyatı ne kadar ki ? ayrıca özelliğide yok neden pahalı bu cihazlar ?
  • 17-11-2012, 12:31:12
    #3
    Üyeliği durduruldu
    fiyat temsili galiba 3.250 verdigim halinde türkiyede canavar denilecek bu pc 3 katı özellıge sahib bi bilgisayar alabilirim
  • 17-11-2012, 12:58:33
    #4
    Macbook pro şiddetle öneriyorum, hele ki tasarım yapıyorsanız.. Normal bilgisayarlarla karıştırılmamalı.
  • 17-11-2012, 13:24:15
    #5
    Macbook lara nazaran çok pahalı veriyorsunuz. Bu fiyata sıfır ve bu özelliklerden yüksek macbook almak mümkün.
  • 17-11-2012, 14:31:14
    #6
    Fiyat fazla gibi


    Sent from my iPad using Tapatalk HD
  • 17-11-2012, 15:13:10
    #7
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    Fiyat fazla hayırlı satışlar