Arkadaşlar bilgisayarı 2010`da, Amerika`dan, 2400 Dolara aldım. 2 senedir kullanıyorum, hiç bir sorun çıkartmadı. Hiçbir yerinde hasar yoktur. Yani gayet temiz kullanılmıştır. (Yere düşmemiştir, Sık sık temizlenmiştir; fırça ve ekran temizleyicisiyle. Ekranında da hasar yoktur). Satma sebebim, aynısının yeni modelini almak istemem. 3 / 5 sene daha sorunsuz kullanılabilecek bir bilgisayar.
Özellikleri :
Intel Core 2 Duo
4 GB RAM
512 MB Ekran kartı
500 GB HDD
17" Ekran
İlgilenen arkadaşlar için
İLETİŞİM.
İlgilenen arkadaşlara teşekkürler...