• 13-11-2012, 11:57:12
    #1
    Üyeliği durduruldu
    hp compaq c10-500st

    1,66 GHz Intel Atom İşlemci N455
    Düzey 2 önbellek 512 KB
    Bellek 2 GB DDR2 (1 x 2048 MB)

    Intel Graphics Media Accelerator 3150
    256 MB'ye kadar toplam kullanılabilir grafik belleği
    25,6 cm (10,1 inç) diyagonal WSVGA LED HP Parlama Önleyicili Ekran (1024 x 600)
    160 GB SATA Sabit Disk Sürücüsü, 5400 dev/dak
    Tümleşik 10/100BASE-T Ethernet ***
    Bluetooth kablosuz ağ
    802.11 b/g/n
    Ses Yerleşik, mono
    %92 tam boyutlu klavye
    Özel dikey Yukarı/Aşağı Kaydırma çubuklu Dokunmatik Yüzey
    Secure Digital kartlar ve MultiMedia kartları için ikisi bir arada tümleşik Dijital Ortam Okuyucusu
    Harici Bağlantı Noktaları
    1 VGA bağlantı noktası
    3 USB 2.0 bağlantı noktası
    1 RJ45 ethernet bağlantı noktası
    26,8 cm (U) x 19,4 cm (G) x 2,35 cm (min. Y) / 3,21 cm (maks. Y)
    Ağırlık 1,21 kg'den başlayan ağırlık
    Güç 30 W AC Güç Adaptörü
    3 hücreli Lityum-İyon (Li-Ion) pil
    Tümleşik Dijital Mikrofonlu web kamerası (VGA)

    Çok Kullanışlı bir bilgisayardır küçük ve şık tasarımlıdır.
    garantisi bulunmaktadır.
    Ben win7 kullanmayı sevmediğim için xp kurdum win7 recoveri mevcuttur isteyene orjinal aldıgım gibi win7 starter kurup göndere bilirim isteyene xpyi baştan kurup gönderebilirim.













    laptop resimlerde biraz tozlu cıkmıs normalde pırıl pırıldır.

    Gittigidiyor Linkim Yalnışlıkla acık arttırma acmısım
    Gittigidiyor Link
  • 13-11-2012, 12:16:56
    #2
    hocam bunun bir marka modeli yok mudur ?
  • 13-11-2012, 12:18:50
    #3
    ismi cismi resmi. yok mudur
  • 13-11-2012, 12:38:01
    #4
    Üyeliği durduruldu
    hp compaq c10-500st
  • 13-11-2012, 16:24:42
    #5
    Hocam bu ürünün sıfırı ne kadar acaba?
  • 13-11-2012, 16:37:19
    #6
    Üyeliği durduruldu
    sıfır fiyatını bilmiyorum ben bu 500 fiyatını fiyat olsun diye yazdım ciddi alıcılar ile pazarlık yapıp anlaşırız
  • 14-11-2012, 17:50:15
    #7
    Hocam senin istediğin fiyata çift çekirdek 2. el notebook satıyorlar bence fiyatta güncelleme yapabilirsin. Konuyu baltalamak istemem ama minibook devri kapandı tablet ler yüzünden...
  • 14-11-2012, 23:18:02
    #8
    Üyeliği durduruldu
    hocam haklısındır ama ben 600e alıpta 200e niye veriyim temiz ürün satılmazsa kullanırım
  • 14-11-2012, 23:29:27
    #9
    Senin yapacağın bir şey var 2 gb ram takacaksın kullanacaksın... yoksa ölü pahasına almaya kalkarlar...