Merhaba arkdaşlar kolay gelsin.Elimdo olan Nikon D80 makinemi satıyorum.Üst model body geçecegim.Her hangi bir arızası yoktur ve tamir görmemiştir.Yanında boyun askılığı ve 4 GB hafıza kartı ve şarj aleti mevcuttur kutusu bulunmamaktadır.İlk gün ki gibi temizdir üzerinde çizik dahi bulunmamaktadır.Shutter sayısı 25.000 civarındadır.İlgilenen arkdaşlar varsa pm atabilirler.Teşekkürler.