Çalıştırmadığı program olursa geri alıyorum - R10.net
0
Giriş Yap
Kayıt Ol
Çalıştırmadığı program olursa geri alıyorum
3
●
522
R10.net
E-Ticaret & Alışveriş
İkinci El
Çalıştırmadığı program olursa geri alıyorum
23-08-2012, 14:17:31
#1
RebeLMasteR
Üyeliği durduruldu
Bu kadar iddaliyim beyler
Detaylar için
http://www.sahibinden.com/ilan/alisv...6859870/detay/
23-08-2012, 15:55:17
#2
AzimSoft
Üyeliği durduruldu
aynısı bende var bi ısınma sorunu var o
23-08-2012, 15:56:24
#3
webpatron
çalıştırmadığı olmaz zaten yeterli performans alamazsak geri alacaksanız pm alayım.
24-08-2012, 18:59:41
#4
Levent
Konu sahibinin isteği üzerine yoruma kapatıldı.
×
Beğeniler
×
Değerlendirmeler