merhaba sorunsuzdur hiç bir problemi yok. artık kullanmadığımdan satıyorum istediğim rakam 1700 tldir. istanbul içi elden teslim ist dışı önce ödeme sonra kargo

https://www.epey.com/medya-oynatici/...s-2nd-gen.html