• 22-05-2025, 03:00:08
    #1
    merhabalar, r10.net hesabımı yaklaşık 1 yıldan fazla süredir kullanmamaktayım. 03/06/2025 tarihinde kimlik doğrulaması yaparak hesabımı açtığımda geçmiş konuşmalar ve dolandırıcılıkla ilgili suçlamalar olduğunu gördüm. Şu an sadece bir dolandırıcılık işlemi olmuş olup o kişiyle de iletişime geçmiş bulunmaktayım, mağduriyetten dolayı hepinizden özür diliyorum uzun zamandır hesabımı kullanmadığım için banımın açıldığını dahi farketmemiş olup tamamen rastgele bir şekilde hesabıma girdiğimde farkettim.Ddolandırıcılık yapan kişiyle herhangi bir alakam veya ilişiğim yoktur. Hesabın 2fa güvenlik doğrulamasını yapmış olup kendi üzerime almış bulunmaktayım, herhangi bir başka mağduriyet söz konusu ise lütfen benimle iletişime geçiniz, İyi forumlar dilerim.
  • 22-05-2025, 03:10:48
    #2
    High Ranking SEO Provider
    Aman hocam konsol oyun görmesin 8bin TL'ye alır hemen

    İyi satışlar
  • 22-05-2025, 03:39:28
    #3
    SociAdwer adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Aman hocam konsol oyun görmesin 8bin TL'ye alır hemen

    İyi satışlar
    Kim alır
  • 22-05-2025, 03:45:12
    #4
    @Ultisuma01; kişi mağduriyetinizi giderdi mi banı açılmış?
    https://www.r10.net/cozumlenmis-sika...ayetciyim.html

    Yönetim tarafından topluca ban açılmıştı. Ne hikmetse 1 senedir foruma girmeyen adam ban açılınca gelir gelmez PlayStation ilanı koyuyor. Koyduğu fotoğraf da 1 yıllık gözüküyor.

    Hesabı başkası patlatmış olabilir, profilin kimlik doğrulamasına yönlendirilmesini talep ediyorum. Tavsiyem kimse alışveriş yapmasın şimdilik.



  • 22-05-2025, 04:02:16
    #5
    merhabalar, r10.net hesabımı yaklaşık 1 yıldan fazla süredir kullanmamaktayım. 03/06/2025 tarihinde kimlik doğrulaması yaparak hesabımı açtığımda geçmiş konuşmalar ve dolandırıcılıkla ilgili suçlamalar olduğunu gördüm. Şu an sadece bir dolandırıcılık işlemi olmuş olup o kişiyle de iletişime geçmiş bulunmaktayım, mağduriyetten dolayı hepinizden özür diliyorum uzun zamandır hesabımı kullanmadığım için banımın açıldığını dahi farketmemiş olup tamamen rastgele bir şekilde hesabıma girdiğimde farkettim.Ddolandırıcılık yapan kişiyle herhangi bir alakam veya ilişiğim yoktur. Hesabın 2fa güvenlik doğrulamasını yapmış olup kendi üzerime almış bulunmaktayım, herhangi bir başka mağduriyet söz konusu ise lütfen benimle iletişime geçiniz, İyi forumlar dilerim.