• 17-12-2024, 22:58:43
    #1
    Cihazı Şubat ayında aldım. Vakit ayiramadigim için satıyorum. Ürün çok temiz kullanılmıştır. Daha 1 seneden fazla garantisi var. CD li standart versiyon. Tek kol var. Cd li oyun yok. Zaten hiç cd alıp takmadım. Psn hesabım üzerinden 5 veya 6 tane oyun var. FC 24 FM 24 call of duty bocw ve call of duty MW Battlefield 1 oyunları var. Cihazda hiç çizik yoktur. Ayrıca sahibinden sitesi üzerinden de ilana çıkardım. İsteyen olursa ilan numarasını verebilirim. Cihazın fiyatı 16.500 TL.

    Sahibinden üzerinden verdiğim ilanda PSN hesabım için ayrı bir ücret talep ettim. R10 üyelerine PSN hesabımı da ücretsiz olarak vereceğim.





  • 17-12-2024, 23:01:23
    #2
    Oyunlarla birlikte bence güzel fiyat, iyi satışlar dilerim.
  • 17-12-2024, 23:03:50
    #3
    kriptokulu adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Oyunlarla birlikte bence güzel fiyat, iyi satışlar dilerim.
    Teşekkürler hocam. Sahibinden verdiğim ilanda psn hesabım için ekstra ücret isteyeceğimi belirttim. R10 üzerinden psn hesabım ücretsiz
  • 17-12-2024, 23:30:09
    #4
    Param olsada ben alsammm cidden iyi fiyat alan hayrını görsün bende çok istiyorum ps5 ama bütcem hiç yok inş bir gün kavuşuruz
  • 17-12-2024, 23:35:07
    #5
    Hocam daha dün hepsiburadadan sipariş verdim keşke daha erken görseydim, hayırlı satışlar
  • 17-12-2024, 23:39:11
    #6
    Meta9132 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Hocam daha dün hepsiburadadan sipariş verdim keşke daha erken görseydim, hayırlı satışlar
    Güle güle kullanın hocam.
  • 18-12-2024, 10:35:37
    #7
    Nakitim yok sahibinden linkini yayında paylaşayım ordan arkadaşlar yazar

    kolonya veriyim
  • 18-12-2024, 12:40:54
    #8
    nul adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Nakitim yok sahibinden linkini yayında paylaşayım ordan arkadaşlar yazar

    kolonya veriyim
    1217042849 ilan numarası
  • 18-12-2024, 20:04:24
    #9
    Takas düşünür müsün hocam bende yeni aldığım pc mi satıp pes almak istiyorum , ayın 1 ine kadar nakit yok üstümde