• 17-11-2024, 13:19:12
    #1
    Merhaba arkadaşlar;

    Kullanmadığım cihazımı satmaya karar verdim cihaz yurt dışı olup digiilk ve tek kullanıcısıyım zaman zaman arkadaşlarla oynamak için aldım o sebebten dolayı ikinci bir kol daha almıştım media markt’den iki kol ile vereceğim cihazı aldığımda Playstation Delux almıştım onunda yaklaşık 5-6 ayı daha var onunla birlikte vereceğim yani cihazın artıları şu şekildedir

    Kozmetik olarak 10/10
    Çift Kol
    PlayStation Delux 6 ay daha var
    Fifa 24-25 cihaz içersinde mevcut

    ürünün görselleri

    Fiyat 20.500







  • 19-11-2024, 09:58:05
    #2
    sabit kayıtlı oyun var mı yoksa deluxe üyelikte olan oyunlar üyelik bitince kalkacak mı ? ayrıca aldığınız ülke nedir ?
  • 19-11-2024, 10:01:55
    #3
    Mb150794 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    sabit kayıtlı oyun var mı yoksa deluxe üyelikte olan oyunlar üyelik bitince kalkacak mı ? ayrıca aldığınız ülke nedir ?
    Sabit kayıtlı oyun olarak fifa 24 ve 25 var mevcut delux üyelik paletinde her ay üç adet oyun veriyor kütüphanenize ekliyor alındığı yer çin
  • 19-11-2024, 10:07:02
    #4
    cihaz ne kadar kullanıldı peki arkadaşım arıyor ps 5 ona bilgilerini ileteyim en azından
  • 19-11-2024, 10:08:19
    #5
    Mb150794 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    cihaz ne kadar kullanıldı peki arkadaşım arıyor ps 5 ona bilgilerini ileteyim en azından
    En fazla on kere oynamışımdır
  • 19-11-2024, 10:25:50
    #6
    Spymaster adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    En fazla on kere oynamışımdır
    son oluru nedir hocam birde nerdensiniz
  • 19-11-2024, 10:26:57
    #7
    Mb150794 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    son oluru nedir hocam birde nerdensiniz
    Düz 20 olur hocam ankaradayım ben
  • 19-11-2024, 10:38:43
    #8
    Spymaster adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Düz 20 olur hocam ankaradayım ben
    cihaz ne zaman alındı hocam peki birde alırsak sorun yaşamayız değil mi ?
  • 19-11-2024, 10:40:49
    #9
    Mb150794 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    cihaz ne zaman alındı hocam peki birde alırsak sorun yaşamayız değil mi ?
    Cihaz dördüncü ayın başında alında ne gibi bir sorun yaşayabilirsiniz ki tertemiz cihaz