• 22-03-2024, 14:32:47
    #1
    Merhabalar,

    İşyerinde daha önce kullandığımız 3 adet cihaz var. Boşta öylece duruyordu, satmak istiyorum. Kutu, sarj vs yok.

    1 adet 8 plus ( cihaz açılmıyor )
    1 adet 7plus ( çalışır durumda )
    1 adet 6s plus ( çalışır durumda )


    Cihazlar bildiğiniz üzere eski modeller pil durumları zayıf. Üç telefonuda tek fiyata satmayı düşünüyorum. İstediğim fiyat toplam 7.000 TL
  • 22-03-2024, 14:37:50
    #2
    8 plus ın sıkıntısı nedir belli mi
  • 22-03-2024, 14:39:33
    #3
    Üyeliği durduruldu
    6s plus tek satış varsa fiyat PM.
  • 22-03-2024, 14:39:34
    #4
    neto adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    8 plus ın sıkıntısı nedir belli mi
    Sanırım anakart ile ilgili bi sorunu vardı ama emin değilim hocam.