• 19-03-2024, 12:11:52
    #1
    Kullanmadığım vdsl modemimi satmaktayım.

    Full kutulu sorunsuzdur.
    Fiyat 750 TL
    Ödeme Enpara/Akbank/Garanti
    Kargo alıcıya aittir. İstenirse komisyon size ait olarak dolap vb platformlar üzerinden satış açılabilir.



  • 10-04-2024, 16:52:10
    #2
    Tarafımdan satın alınmıştır.
  • 18-04-2024, 06:07:48
    #3
    cihaz teslim alındı.