Merhaba arkadaşlar. Mahallemiz de Engelli bir dostum var. Tableti vardı malesef düşüp kırılmış kendisini bugün gördüm baya üzgündü. Bende ona söz verdim tablet alacağım diye. Burda dostlarıma arkadaşlarıma sormak istedim. Kullanıp da sonra boşta duran tabletiniz var ise almak isterim. Satacak arkadaşlarımdan ricam,
Tablet en az 10.1 inc olmalı kırık vs olmamalı. Sorunsuz olmalı marka model pek önemli değil. Youtube Netflix film dizi izlemek vs işlemler için kullanılacak.
Satmak isteyen arkadaşlar modeli ve istediği ücreti pm yada profili deki whatsapp yazmanız yeterlidir.
Şimdiden herkese teşekkür ederim.