Cihaz kozmetiği : Yan çentikler ufak çizikler hariç hiçbir sıkıntısı yoktur birde kameranın çerçervesinde hafif boya kalkması var fotoğraftada göründüğü gibi ama yinede 10 üzerinden 7 Diyebilirim rahatlıkla
Ekranı orjinal ekrandır ilk günden beri kırılmaz camla kullanıldığı için çizik dahi yoktur.
Cihazın ne yazıkkı sarj aleti bulunmuyor.
Cihazın 2. Siminin son 1.5 ayı vardır oda bitince gidip imei atmanız gerekir ( Telefoncular 100-150TL) ye yapıyor.
Kısaca cihazım temizdir arkadaşlar ☺️
FİYAT : 5500TL (TEKLİFLERİNİZİ İLETİN LÜTFEN)
WP : 0531 598 8020
Her İle Kargolama Yaparım 🫶🏻
Fotoğrafları;





