• 07-06-2023, 18:11:15
    #1
    Kayıt dışıdır 2 ay süresi var 4 ayda e sim yaptıra bilirsiniz 1160 dolar diyorum ( Sabit kur )
    15 alacagım için satıyorum şehir manisa


  • 07-06-2023, 18:16:41
    #2
    Platin üye
    Doların hızlı yükselişi R10'daki satışlara da yansımış; kur anlık yükseldiğinden dolar ile satışa geçilmiş İyi satışlar.
  • 07-06-2023, 18:17:11
    #3
    Fiyatınız biraz yüksek revize düşünürseniz ilgilenebilirim.
  • 07-06-2023, 18:18:14
    #4
    keyifli satışlar.

    birkaç küçük kronik sorunları dışında daha iyisi yok diyebilirim
  • 07-06-2023, 18:21:25
    #5
    Voli53 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Fiyatınız biraz yüksek revize düşünürseniz ilgilenebilirim.
    ayarlarız hocam pm gönderin bütçenizi