• 19-03-2023, 18:11:43
    #1
    Merhaba arkadaşlar acil paraya ihtiyacım olduğu için satıyorum
    Monster leptopta yükseltme yaptım bir yıl kullanıldı
    250₺
    16GB (2x8GB) DDR4 1.2V 2933MHz SODIMM
  • 19-03-2023, 18:27:19
    #2
    Ddr 4 mü bu aceba
  • 19-03-2023, 18:27:59
    #3
    berbedousluu adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Ddr 4 mü bu aceba
    Guncelledim hocam ddr4
  • 19-03-2023, 21:32:07
    #4
    Tane fiyatı mı, 2 si mi 250
  • 19-03-2023, 21:54:59
    #5
    Satılmıştır.