Arkadaşlar almayi düşünüyorum,sadece is yerim için ürün fotoğrafları cekmek istiyorum. İs görür mü bu? Fiyat 1750 liraya birakacagini soyledi. Alirken neye dikkat etmeliyim? Hiçbir fikrim yok bu konularda! Değerli yorumlariniz icin hepinize tek tek teşekkür ederim,konu kilitlenebilir.
Aynı model bendede var. yıllardır kullanıyorum. gayet güzel tavsiye ederim. bugüne kadar kaç adet foto çekmiş onu öğrenin. bildiğim kadarıyla buna göre fiyat veriliyor.
En başlangıç makinadır. bende de var sıfır ayarında satıyorum ama bu baya ucuzmuş PC ye bağlayıp canon shutter uygulaması ile kaç çekim yaptığını görebilirsiniz.