• 01-01-2023, 00:02:37
    #1
    Selamlar

    Cihaz satıldı.
    IPhone 11 cihazım 14 Pro aldığımdan satılıktır.
    Pil seviyesi : %85
    Cihaz alttaki fotoğraflarda da görebileceğiniz üzere temizdir. Ön, arka, kamera lenslerinde dahi kırılmaz koruyucu mevcuttur.
    Fiyat sabit : 6500₺
    İstanbul Avrupa elden gelip teslim alabilirsiniz.
    İstanbul harici kargo alıcıya aittir.
    Şarj aleti 20w beraberinde yollanacaktır.

















    @Ponba; ; arkadaşımız gibi saçma sapan konuşan arkadaşlara çok aldırış etmesin yurtdışı cihazı olanlar arkadaşlar.
    Haftasonu fiyatların coşmasıyla sahibinden de yayınladığım ilan sonrası sürüsüne bereket arama ve mesaj aldım. Telefoncu 6750TL'den geldi aldı cihazı demek ki ederi şuan da daha da fazla oldu Hali hazırda 14 pro siparişi vermiş olduğumdan fiyatta yükseltmeye ihtiyacım kalmadı zaten ödemesini yapmıştım. 14 Pro'da vergi iadesi ile birlikte yaklaşık 20750TL'ye geliyor İngiltere'den bilginize.
    Hoş fiyatlar yükselmeden öncede 6250-6500 bandına zaten alıcısı olan cihazdı bilginize.

    İlanı yayınladıktan hemen sonrası sahibinden mesajlarına örnek;

    Başakşehirden bir telefoncu Esenyurt'a gelip elden teslim aldı.
  • 01-01-2023, 00:03:22
    #2
    selamlar, fiyat eklemeyi unutmussunuz hocam
  • 01-01-2023, 00:07:51
    #3
    Hocam fiziksel görünmeyen bir sıkıntısı var mı? telefonum kırıldı bende telefon bakıyordum alıcı olabilirim
  • 01-01-2023, 00:08:37
    #4
    Rakipsiz
    Herhangi bir sorunu vs mevcut değilse fiziksel hariç whatsapp iletir misiniz ?
  • 01-01-2023, 00:17:28
    #5
    Fiyat eklendi kusura bakmayın.

    Herhangi bir sorunu mevcut değil.
  • 01-01-2023, 00:18:23
    #6
    atesapo adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Fiyat eklendi kusura bakmayın.

    Herhangi bir sorunu mevcut değil.
    Hangi yıl alındı ? faturası var mı? kaç gb?
  • 01-01-2023, 00:24:44
    #7
    website adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    selamlar, fiyat eklemeyi unutmussunuz hocam
    umitunver adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Hocam fiziksel görünmeyen bir sıkıntısı var mı? telefonum kırıldı bende telefon bakıyordum alıcı olabilirim
    Bedirhan adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Herhangi bir sorunu vs mevcut değilse fiziksel hariç whatsapp iletir misiniz ?
    umitunver adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Hangi yıl alındı ? faturası var mı? kaç gb?
    Hafıza konu başlığında belirtilmiştu buradan da yazayım 64GB .
    Fatura kutu vs yok. Çıplak cihaz olarak satın aldım sadece. Şarj aleti zaten elimde mevcuttu. Şarj aletiyle birlikte satıyorum.
  • 01-01-2023, 00:42:41
    #8
    Hocam kayıtsız mi ?
  • 01-01-2023, 00:50:49
    #9
    yavuzc adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Hocam kayıtsız mi ?
    Eski kayıtlısını yurtiçi ile aynı fiyata alırsınız hocam yeni kayıtlısını da alsanız da kullanamazsınız.