• 31-10-2022, 18:41:27
    #1
    ◾ Arkadaşlar 1,5 ay önce aldım iPad'i ihtiyaçtan dolayı satıyorum.
    ◾ Garantisi daha devam ediyor.
    ◾ Tertemiz cihaz.
    ◾ Kılıfı, kutusu, orijinal Şarj makinası, kalemi hepsi birlikte verilmektedir.
    ◾ Fiyat=7000



  • 31-10-2022, 21:21:22
    #2
    Depolaması ne kadar hocam?
  • 31-10-2022, 22:02:51
    #3
    Merhabalar,
    Hocam Depolama kaç acaba?
    64 / 128 / 256 / 512 GB?
  • 31-10-2022, 22:28:05
    #4
    @ozgurahmet merhabalar hocam, 64Gb
    Daha 0 hocam 1,5 ay kullanıldı. Düşünürseniz yardımcı olurum.