iPhone imeil uzatma kalktım ?
10
●556
- 11-10-2022, 13:23:26İphone yurtdışı kayıtlı telefonlarda imeil uzatma kalktimi ? Bı ara öyle bir olay gündemdo
- 11-10-2022, 13:26:14Merhabalar,
Evet hocam artık uzatamıyorsunuz sadece e-sim ve normal sim kullanıyorsunuz süresi o kadar sonra kayıt yaptırmanız lazım
- 11-10-2022, 13:30:17evet kalktı ama kullanmak için bazı cihazlar ve taktikler var. Yurt dışına gidip geldiysen pasaportun ile kayıt ettirip türkiye cihazına çevirebiliyorsunuz. Ben de yakın zamanda yurt dışı iPhone almayı düşünüyorum, böyle cihazlar ile sağlıklı bir şekilde çalışıyorsa imei adına bir problem kalmayacaktır diye düşünüyorum.
https://www.youtube.com/watch?v=irWizgbkcP4