• 11-10-2022, 13:23:26
    #1
    İphone yurtdışı kayıtlı telefonlarda imeil uzatma kalktimi ? Bı ara öyle bir olay gündemdo
  • 11-10-2022, 13:23:49
    #2
    Evet kalktı
  • 11-10-2022, 13:23:49
    #3
    Üyeliği durduruldu
    Evet kalktı
  • 11-10-2022, 13:26:14
    #4
    Merhabalar,

    Evet hocam artık uzatamıyorsunuz sadece e-sim ve normal sim kullanıyorsunuz süresi o kadar sonra kayıt yaptırmanız lazım
  • 11-10-2022, 13:26:18
    #5
    Yeni alanlar pasaportamı işletmek zorunda artık ?
  • 11-10-2022, 13:30:03
    #6
    Evet kalktı hocam bizim arkadaş ta irakdan iphone 11 almıştı elinde patladı ))
  • 11-10-2022, 13:30:17
    #7
    evet kalktı ama kullanmak için bazı cihazlar ve taktikler var. Yurt dışına gidip geldiysen pasaportun ile kayıt ettirip türkiye cihazına çevirebiliyorsunuz. Ben de yakın zamanda yurt dışı iPhone almayı düşünüyorum, böyle cihazlar ile sağlıklı bir şekilde çalışıyorsa imei adına bir problem kalmayacaktır diye düşünüyorum.
    https://www.youtube.com/watch?v=irWizgbkcP4
  • 11-10-2022, 13:36:58
    #8
    Üyeliği durduruldu
    Evet
  • 11-10-2022, 13:37:27
    #9
    Üyeliği durduruldu
    Konu açmak yerine arattirsan forumda 1000 tane imei uzatmanın kapandığını yazan konularmevcut