evet kalktı ama kullanmak için bazı cihazlar ve taktikler var. Yurt dışına gidip geldiysen pasaportun ile kayıt ettirip türkiye cihazına çevirebiliyorsunuz. Ben de yakın zamanda yurt dışı iPhone almayı düşünüyorum, böyle cihazlar ile sağlıklı bir şekilde çalışıyorsa imei adına bir problem kalmayacaktır diye düşünüyorum.
https://www.youtube.com/watch?v=irWizgbkcP4