• 18-08-2022, 20:51:57
    #1
    15.08.2022 Tarihinde Mediamarkt'tan alındı. Çok isteyerek severek almaya gittiğim mouse'un teyze oğlum tarafından bir adet daha almanyadan hediye olarak geldiğini öğrenince bunu satmak istedik

    3 gün oldu. Ben diyim 10 siz diyin 15 dakika kullanıldı yada kullanılmadı

    Kutu fatura herşey mevcut. Resimlerde olduğu gibi.

    Fiyat : 1500TL.

    Ödeme sonrası kargo çıkarılır.













  • 18-08-2022, 20:52:59
    #2
    3 gün olduysa iade olmuyor mu hocam
  • 18-08-2022, 20:53:55
    #3
    Ozkan1151 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    3 gün olduysa iade olmuyor mu hocam
    Jelatini çıktığı öne sürüp almıyorlar malesef.
  • 19-08-2022, 03:34:39
    #4
    Bunun yerine hediye olan sıfır paketindeki ürünü satabilirsiniz hocam.
  • 19-08-2022, 07:36:08
    #5
    Berkan adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Bunun yerine hediye olan sıfır paketindeki ürünü satabilirsiniz hocam.
    Malesef. Garantisi sadece Almanya sınırları içinde geçtiği için.