• 30-07-2022, 20:50:09
    #1
    İMEİ nokia 3100 olarak kaydedilmiş hatırlamıyorum çalışır durumda. altta 3 adet tuş var tuşlar çalışıyor, ekran tam dokunmatik o da çalışıyor. pili 1 haftadır duruyor gayet iyi. emsalleri 200 üzerinden başlıyor internetten bakabilirsiniz. web tarayıcı çalışıyor. wifi kalitesi çok iyi değil kendi telefonumun internetini paylaştım fakat 50 cm uzaklıktan bağlanamadı kopmalar oldu.

    kargo alıcıya aittir, 10 gün garanti veririm, herhangi bir kısmının arızalı çıkması durumunda (yazdıklarımın haricinde) kargosu tarafımca karşılanarak ürün iade alınacaktır.

    iPhone performası beklenmese de gayet stabil çalışıyor

    FİYAT: 150










  • 30-07-2022, 21:04:26
    #2
    anılarım depreşti hayırlı satışlar hocam
    • delikanli53
    delikanli53 bunu beğendi.
    1 kişi bunu beğendi.
  • 30-07-2022, 22:27:44
    #3
    Misafir adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    anılarım depreşti hayırlı satışlar hocam
    teşekkür ederim.

    güzel telefon hem dokunmatik hem şarjı bitmiyor.