Mac almak için para ayarlıyorum bu yüzden asla satmak istemediğim iki tane cihazım satılık. İkisi de kutulu faturalı garantisi devam eden çok çok az kullanılmış cihazlardır
1- Numark Mixtrack Platinium FX
https://www.hepsiburada.com/numark-m...m-HB00000WPFGI
2- Beats Solo Pro Lacivert ANC
https://www.n11.com/urun/beats-solo-...AaAo-LEALw_wcB
İki ürün de kutulu faturalı çok çok az kullanılmış cihazlar bütün kablo ve yazılımları verilecek birlikte aldığınızda çok daha ucuza verebilirim. 6+4 10 gibi bi fiyatı var ikisinin de sıfır
Ben ikisini birlikte 6000 TL bırakıyorum
