Taşınırken ön kapağının kenarları çatladı.
Ben de artık satayım fikrindeyim.
Temel eksikleri :
Ekranda bir adet iğne deliği kadar beyaz nokta var.
Hoparlörü benim aldığımda da bozuktu çok kötü ses vermiyor fakat performansı düşük o yüzden söyleyim dedim.
Dış cam da çatlak var kenarlarda sadece bu kadar yani görüntüyü bozacak yerlerde değil.
Temel kullanım alanı ;
Depolama , film dizi , internette gezinme
İhtiyaç fazlası olduğundan satmaktayım.
Aklımda ki fiyat 7k civarı..
Detaylı video ve resim eklerim talep edilirse.
Ö.m / Wp adresimden ulaşabilirsiniz.
Sadece cihaz verilecektir (aksesuarlarını klavye ve faresini forum dışı sattım)

Model : İmac 2011
İşlemci : i7-2600
Ram : 16 GB
Ssd : 120 GB
Hdd : 1 TB
Ekran Kartı : 2 GB
Cihaz çalışır durumda iki üç eksikliği var pazarlık sünnettir.
Yanlış anlaşılma olmasın diye not düşmek istedim.
Cihazın bir dış cam ekranı var bir de iç lcd ekranı..
Dış camı çerçeve gibi koruyucu , görselde çervesini çıkarıp çektim. Çerçevenin köşesinde kırıklık var cihaz da değil.
İç ekranda ise lcd de bir adet küçük beyazlık..