• 19-02-2009, 17:06:00
    #10
    yAyAmAz konu dısı olacak ama 2.el almanı tavsiye etmem ben anakartımdan olmustum
  • 21-02-2009, 19:21:12
    #11
    Neyse 0 aldım bende high power 500w. konu kapanabilir
  • 21-02-2009, 19:27:36
    #12
    yAyAmAz adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Neyse 0 aldım bende high power 500w. konu kapanabilir
    Hocam neleri bağladın ?
  • 21-02-2009, 20:26:13
    #13
    Y.DOGAN adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Hocam neleri bağladın ?
    GIGABYTE GA-EP35C-DS3R (Rev. 2.1) anakart
    Intel core 2 duo e7400 2.8 ghz işlemci
    2x2 GB Kingston ddr2 800 mhz ram
    NVIDIA GeForce 8800GT 512 MB 256 BIT ekran kartı
    1 adet hdd
    1 adet cd dvd rw