• 26-01-2022, 20:24:28
    #1
    Değerli hocalarım ev almaya niyetlendiğimden dolayı severek bindiğim ve gayet memnun olduğum 2013 model 90 bin km 4x2 beyaz renk tiguanımı satıyorum. Fiyatım 345 bin. İlan linkini ekliyorum fiyatta r10 a güzellik olur
    https://www.sahibinden.com/ilan/vasi...72527198/detay




  • 26-01-2022, 20:29:21
    #2
    piyasaya göre uygun duruyor hayırlı satışlar hocam
  • 26-01-2022, 21:40:13
    #3
    Eyvallah hocam eve niyetlendik biraz o yüzden
  • 27-01-2022, 00:12:26
    #4
    LOTUSLİSANS.COM
    maşallah hocam tertemiz duruyor. aracı alana hayırlı olsun siz de yeni evinizde sağlıcakla oturun
  • 27-01-2022, 06:35:06
    #5
    Nasip hocam. Bakalım iyi dilekleriniz için teşekkür ediyorum
    whitelotus adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    maşallah hocam tertemiz duruyor. aracı alana hayırlı olsun siz de yeni evinizde sağlıcakla oturun
  • 27-01-2022, 09:46:32
    #6
    hocam son olurunu pm atarmısın
  • 27-01-2022, 12:37:40
    #7
    PM atıldı
    zdearban adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    hocam son olurunu pm atarmısın