Merhabalar,
Geçmiş senelerde taahhüt yaptığında modem senin oluyordu (şimdi kiralıyor çoğu ISP firmaları) ve o zamanlar 2 yıl kullandığım ADSL2+ modem satılıktır.
Ürün resmi;


Geçmiş senelerde taahhüt yaptığında modem senin oluyordu (şimdi kiralıyor çoğu ISP firmaları) ve o zamanlar 2 yıl kullandığım ADSL2+ modem satılıktır.
Ürün resmi;



0 fiyatı 150TL almak isteyene 100TL'ye satacağım.
Ürün: Tıkla.