• 29-07-2021, 00:33:16
    #1
    ilginiz için teşekkürler. bir çok arkadaş mesaj attı ama etik durum gereği ilk mesaj atan arkadaşa sattım cihazı. Teşekkürler. Hayırlı Olsun.
  • 29-07-2021, 00:37:20
    #2
    ben alabilirim PM Gönderdim
  • 29-07-2021, 00:37:55
    #3
    Alabilirim
  • 29-07-2021, 00:39:30
    #4
    Mesaj gonderdım hocam
  • 29-07-2021, 00:42:20
    #5
    Üyeliği durduruldu
    PM gönderdim hocam. Değerli dönüşünüzü bekliyorum
  • 29-07-2021, 00:48:31
    #6
    Konuya ilk mesaj atan benim ama benim haberim yok sanırım
  • 29-07-2021, 00:52:30
    #7
    Komidin adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Konuya ilk mesaj atan benim ama benim haberim yok sanırım
    hocam malesef siz konuya yazdınız diger arkadaş dm attı ilk olarak. isterseniz ekran görüntüsü atabilirim. Teşekkürler ilginiz için.
  • 29-07-2021, 00:55:06
    #8
    Sungurbey adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    hocam malesef siz konuya yazdınız diger arkadaş dm attı ilk olarak. isterseniz ekran görüntüsü atabilirim. Teşekkürler ilginiz için.
    Çok önemli değil ama merakımdan kaç saniye ile kaçırdım merak ettim şimdi

    Ayrıca alana hayırlı olsun
  • 29-07-2021, 00:56:35
    #9
    Komidin adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Çok önemli değil ama merakımdan kaç saniye ile kaçırdım merak ettim şimdi

    Ayrıca alana hayırlı olsun
    siz 00.37.20de yazdınız arkadaş 00.35te yazdı hocam