• 27-07-2021, 20:16:23
    #1
    Mehabalar.
    İkinci el iPhone 8 satan var mı? Çiziksiz ve sorunsuz olması lazım.
  • 27-07-2021, 20:17:55
    #2
    Bütçe nedir
  • 27-07-2021, 20:25:21
    #3
    burakmehel adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Bütçe nedir
    Piyasası zaten belli. 3-3.5 arası bir cihaz arıyorum. Daha üst rakam isteyenler yazmazsa sevinirim.
  • 27-07-2021, 22:43:43
    #4
    Ön ve arka camda çatlağı olan, yurtiçi face id aktif X satıyorum hocam. Size 3.800e bırakırım. Ön camdaki çatlak sol alt köşede minik bi çatlak öyle boydan boya olan bir çatlak değil yani.
  • 27-07-2021, 23:41:50
    #5
    oguzh4nk adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Ön ve arka camda çatlağı olan, yurtiçi face id aktif X satıyorum hocam. Size 3.800e bırakırım. Ön camdaki çatlak sol alt köşede minik bi çatlak öyle boydan boya olan bir çatlak değil yani.
    Teşekkür ederim, dediğim gibi 8 arıyorum.
  • 28-07-2021, 07:32:44
    #6
    Pm yolladim