Koleksiyon Para
3
●129
- 11-03-2021, 00:31:49İyi forumlar herkese. Tesadüfen para üstü olarak elime geçen Sayıştayın 150. Yıl dönümü için bastırılan madeni 1 TL var. Koleksiyoncu veya ilgilenenlere kargo hariç 20
- 11-03-2021, 00:35:42Sayıştay'ın bir işe yaradığı son yıl(lar) (2012). Manidar; satılmazsa 2 gün sonra alma ihtimalim var.
- 11-03-2021, 00:39:36Uygun veriyoruz o zaman 20 yapalım😂😂Pendelton adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle