• 11-03-2021, 00:31:49
    #1
    İyi forumlar herkese. Tesadüfen para üstü olarak elime geçen Sayıştay’ın 150. Yıl dönümü için bastırılan madeni 1 TL var. Koleksiyoncu veya ilgilenenlere kargo hariç 20
  • 11-03-2021, 00:34:40
    #2
    Geçen kardeşim sahibindende satışa çıkarmıştı. 1 ay sonra dönüş oldu 35 liraya satmıştı hocam. Açmadıysanız açın ilan isterseniz belki birisi iletişime geçer.
  • 11-03-2021, 00:35:42
    #3
    Sayıştay'ın bir işe yaradığı son yıl(lar) (2012). Manidar; satılmazsa 2 gün sonra alma ihtimalim var.
  • 11-03-2021, 00:39:36
    #4
    Uygun veriyoruz o zaman 20 yapalım😂😂
    Pendelton adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Geçen kardeşim sahibindende satışa çıkarmıştı. 1 ay sonra dönüş oldu 35 liraya satmıştı hocam. Açmadıysanız açın ilan isterseniz belki birisi iletişime geçer.