Selam herkese. hem tınısı hoşuma gittiğinden, hem de parmak egzersizim için kalimba almayı düşünüyorum. (engelliyim) nefes egzersizim için de mızıkam var. ama fiyatları çok yüksek geldi. Daha önce hevesle kalimba alıp hevesi geçince bir köşeye atan, kullanmayan ama sağlam kalimbası olan biri var mı satmak isteyen
Merhaba hocam. R10 da konum imzamda ki konuyu inceleyebilirsiniz. Kalimbaları benkendim yapıp satıyorum. Dilerseniz size özel bitane yapıp verebilirim. Notmalde kargo dahil 160 tl den satıyorum r10 a özel 150 tl yapabilirim. Seslerini merak ediyorsanız instagram @tubikalimba veya
www.youtube.com/kalimbatrk kanalımdan dinleyebilirsiniz. Yaptığım kalimbaların sesi delikli kalimbalara göre çok daha iyidir. benimki düz ahşap üzerine yapılı.
www.kalimbatr.com internet sitemde ise 300 den fazla nota bulunmakta.
https://www.youtube.com/watch?v=oRlAFQs5dk4
Bizi tavsiye ettiğiniz için teşekkür ederim hocam.