• 15-08-2020, 19:38:10
    #1
    -----FORUM DIÅžI SATILDI-----
    Linkte ilanda olan telefonumu yeni telefon aldığım için satıyorum, kozmetik 10 üzerinden 8 9 alır çalışmayan hiç bir aksamı yok 2 tane kablo vereceğim biri düz biri yan takılabilen 1 tane kılıf. Kutusu duruyor faturasını bulamadım, r10 a 3250 TL ilanda 3500 TL. Takas düşünmüyorum normalde ancak Macbook ile düşünebilirim.
    https://www.sahibinden.com/ilan/ikin...0711440/detay/
  • 20-08-2020, 14:00:46
    #2
    Günceldir hala satılık