-----FORUM DIÅžI SATILDI-----
Linkte ilanda olan telefonumu yeni telefon aldığım için satıyorum, kozmetik 10 üzerinden 8 9 alır çalışmayan hiç bir aksamı yok 2 tane kablo vereceğim biri düz biri yan takılabilen 1 tane kılıf. Kutusu duruyor faturasını bulamadım, r10 a 3250 TL ilanda 3500 TL. Takas düşünmüyorum normalde ancak Macbook ile düşünebilirim.
https://www.sahibinden.com/ilan/ikin...0711440/detay/
S9+ Sorunsuz
1
●179