O kadar etmez o telefon. Piyasa vs hikaye bir telefon erzurumda 2 kat değerlenmez yani akıl var mantık var.
Dostum konuyu baltalamak gibi olmasin ama kutu yok fatura yok sarj yok pil %83 yapma gözünü seveyim piyasa bu kadarda firlamadiki 128gb olsa yine eyvallah da 32gb yapmayin gozunu seveyim paramiz degersizlenmis olabilir biraz ama bu kadarda değil.
Dun ciziksiz iphone 8 64gb full kutu 3200 e aldim
Letgo dan Erzurum ilanlarına bakabilirsiniz hocam çok zor birşey değil şimdi kusura bakmayın ama bir çok arkadaşın mesajları saçma geliyor bana piyasası belli olan bir telefonu burada mı 2 katına satmaya çalışacağım? ve burada bulunan hemen hemen tüm üyeler bilişim den çok iyi anlayan üyeler yani elinizde ki telefondan bile küçük bir araştırma yaparak öğrenmesi çok kolay olsa gerek. İstanbul'u yada diğer illeri bilemem ama Erzurum'da maalesef telefon piyasası uçuk ben her yerde aynıdır sanıyordum ama maalesef değilmiş 7 plus sıfırı 5500 civarı olduğu için pekte şaşırmadım açıkçası Erzurum daki piyasaya. Kimseyi inandırmak zorunda değilim

yalan söyleyecek hiç değilim şaşıran yada inanmayan arkadaşlar letgo google çok yardımcı olacaktır.