Merhabalar hocam temlik cihaz galiba taksitle aldiniz fiyatı yüksek yazmışsınız biraz siz taksitle aldığınız için aklınızdan geçen karam bu oldu diye düşünüyorum. Nacizane fikrim sadece bu Apple Garantili 7 plusi 3950 biz kendimiz satıyoruz. O yüzden sizin bu fiyata bu cihazı satmaniz pek mümkün olmayacaktır. Çünkü faturası kesilmiş cihaz, ne kadar kapalı kutu olsada. Fiyatı bu denli yüksek tutmanız hem cihazın elinizde kalmasına hemde her geçen gün cihazın fiyatının düşmesine sebep olacaktır. Nakite çevirmek istiyorsaniz makul bir fiyata cihazı oldurmeyecek şekilde platformlarda yayınlarsanız alıcısını direk bulacaksinizdir.