• 01-02-2020, 19:16:03
    #1
    @volera; tarafindan satin alindi.
  • 08-02-2020, 00:15:18
    #2
    PM Gönderiyorum.
  • 13-02-2020, 23:14:59
    #3
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    Faturalı garantisi bitmiş fotoğraf makinası ile takas dusunurmusunuz nikond5200
  • 14-02-2020, 00:13:23
    #4
    By_quarter adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Faturalı garantisi bitmiş fotoğraf makinası ile takas dusunurmusunuz nikond5200

    yok hocam teşekkürler,takas düşünmüyorum ama teklif ettiğiniz cihazın sıfırı 2200 tl gözüküyor zaten
  • 14-02-2020, 13:37:48
    #5
    LyNo adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    yok hocam teşekkürler,takas düşünmüyorum ama teklif ettiğiniz cihazın sıfırı 2200 tl gözüküyor zaten
    Cihaz üzerine ücret olarak düşünmüştüm . Hayırlı satışlar dilerim .
  • 17-02-2020, 14:38:23
    #6
    Ürün tarafımdan satın alınmış olup ödemesi yapılmıştır. Kargo yapılması bekleniyor. hayırlı uğurlu olsun 2 taraf içinde