• 11-01-2020, 01:13:56
    #10
    serLife adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    2 ay önce @Hatergin; arıyordu etiketleyelim haberi olsun
    Çok teşekkür ederim hocam. Valla para olsaydı direkt alırdım benim için önemliydi ama nasip olmadı kısmet değilmiş.
  • 11-01-2020, 01:17:36
    #11
    Hayırlı satışlar ihale konusu ama yorum yazmak istedim anılar canlandı gözümde. O zamanlar harçlıklarımla ve çalıştığım işte biriktirip aldığım ve en çok sevdiğim özenle kullandığım bir cihazdı bozulduğunda neredeyse ağlamıştım 😊
    Hayırlı satışlar tekrardan